Forum
Dyskusje Pomoc
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum Strona Główna
->
Zarządzanie projektami prof. dr hab. K. Klincewicz / Prof. dr hab. W. Chmielarz
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Informacje
----------------
Ogólnie
Regulamin Forum
Terminy egzaminów
Informacje ze strony UW WZ
Seminarium i Monografy
----------------
Grupy Seminaryjne
Nasze Badania i Ankiety
Monografy - przedmioty dodatkowe
Prowadzenie własnej działalności gospodarczej, dr I. Postuła
Umowy w obrocie gospodarczym, dr E. Pietrusińka
Profesjonalista ds. sprzedaży oraz uwarunkowania jego działania, doc. dr K. Cybulski
Strategia sprzedaży firmy, doc. dr K. Cybulski
Doradztwo organizacyjne - teoria i praktyka, dr T. Ludwicki
Techniki prezentacji i wystąpień publicznych, mgr. P. Lignar
Komunikacja w relacjach zawodowych, dr H. Sierpińska- Dobruszek
Planowanie biznesowe w firmie. Narzędzia wspomagania, dr J. Kowalczyk
Struktury organizacyjne współczesnych firm, dr H. Fołtyn
Psychomanipulacje jako przykład wpływu społecznego, dr W. Grzywacz
Zarządzanie firmą rodzinną, prof. dr hab. A. Wiatrak
Zarządzanie czasem, dr H. Fołtyn
Uwarunkowania sukcesów menedżerskich, doc. dr S. Jachowicz
Przestępstwa białych kołnierzyków ( Przestępstwa finansowe), dr M. Dusza
Komunikacja menagera, mgr. P. Lignar
Innowacje a marketing, prof. dr hab. A. Jasiński
Za co płacę księgowemu? Wybrane problemy podatków i rozliczeń, dr M. Winter
Jak działa reklama? Mechanizmy i prawidłowości wykorzystania, dr A. Pawłowska
Zarządzanie małą firmą, prof. dr hab. A. Wiatraka, dr A. Pawłowska
Wynagradzanie i motywowanie pracowników, dr K. Walczak
Rozkład korzyści i kosztów po wejściu do strefy euro, dr G. Tchorek
Zarządzanie spółkami. Zagadnienia organizacyjno – prawne, dr R. Pietrusiński
Budowa zespołu zadaniowego ORAZ Rozwój kompetencji społecznych,prof. dr hab. M. Dobrzyński
Przedmioty wspólne
----------------
Teoria decyzji dr M. Ramus
Prawo gospodarcze prywatne dr R.Pietrusiński
Public relations dr M.Trojanowski
Ekonomia dobrobytu doc. dr E. Krakowińska
Syst. inf.w zarządz. Prof. dr hab. J.Kisielnicki
Społeczne otocz. organizacji dr T. Ochinowski
Społeczna psychologia org. Prof. dr hab. M. Dobrzyński
Prawo Gospodarcze Publiczne dr. Igor Postuła
Semestr IV
Semestr III
Analiza koniunk. dr T. Zalega
Semestr II
Semestr I
Procesy integr. Europejskiej dr A. Jurkowska –Gomułka
Strategie organizacji dr T. Ludwicki
Zarządzanie projektami prof. dr hab. K. Klincewicz / Prof. dr hab. W. Chmielarz
Etyka w biznesie dr W. Grzywacz
Procesy global. i zarządz. globalne prof. dr hab. A. Nowak
Marketing
----------------
Plan marketingowy dr A. Wilczak
Marketing organizacji niedochodowych dr A. Wilczak
Metody jakościowe w badaniach marketingowych dr. M. Skorek
Zarządzanie służbami sprzedaży doc. dr K. Cybulski
Ochrona konsumenta i konkurencji prof. dr hab. T. Skoczny
Zarządzanie marką dr M. Skorek
Zachowania nabywców na rynku doc. dr K. Cybulski
Marketing usług finansowych dr M. Trojanowski
Semestr I Marketing
Semestr II Marketing
Semestr III Marketing
Marketingowe strategie cen prof. dr hab. G. Karasiewicz
Analiza ilościowa w bad. marketing. dr A. Bielecka
Marketing na rynku instytucjonalnym dr K. Dziewanowska
Semestr IV Marketing
Marketing strategiczny dr A.Wilczak
Marketing międzynarodowy dr K. Dziewanowska
Bankowość, ubezpieczenia i rynki kapitałowe
----------------
Rynki finansowe prof. dr hab. A. Sopoćko
Ubezpieczenia gospodarcze mgr R. Sokół
Rachunkowość banków i instytucji dr A. Chmielewski
Aktuariat i matematyka ubezpieczeniowa dr M. Szałański
Systemy ubezpieczeń dr S. Nowak
Bankowość i prawo bankowe Prof. dr hab. W. Szpringer
Marketing usług finansowych dr M. Trojanowski
Zarządzanie ryzykiem finansowym dr A. Rutkowski
Semestr I BUiRK
Semestr II BUiRK
Semestr III BUiRK
Polit.finansowa i fin. Publiczne doc. dr P.Sokół
Rynki terminowe prof. dr hab. A. Sopoćko
Rynek funduszy Inwestycyjnych prof. dr hab. A. Sopoćko
Semestr IV BUiRK
Międzynarodowe finanse dr M.Dusza
Ocena projektów inwestycyjnych doc. dr S. Wymysłowski
Rozwój potencjału społecznego
----------------
Przedsię- biorczość dr hab. K. Klincewicz
Przedsię- biorczość dr hab. K. Klincewicz
Zatrudnienie i płace doc. dr N.Grzenkowicz
Socjologia organizacji dr A. Pawłowska
Kreowanie kultury organizacji dr R. Zach
Polityka społeczna doc. dr. Z. Skrzypczak doc. dr. E. Krakowińska
Rozwój kompetencji społecznych dr H. Sierpińska
Budowa kadry – metody techniki dr W. Grzywacz
Semestr I RPS
Semestr II RPS
Semestr III RPS
Prawo pracy prof. dr hab. A. Patulski
Metody badań społecznych dr A. Kacprzak – Choińska
Strategie personalne dr A. Pawłowska
Semestr IV RPS
Zarządzanie zmianą prof. dr hab. M. Dobrzyński dr R. Zach
Budowa organizacji uczącej się dr hab. K. Klincewicz
E-biznes
----------------
Biznes elektroniczny w społeczn.inform. prof. dr hab. W. Chmielarz
Systemy elektronicznej bankowości prof. dr hab. W.Chmielarz
Projektowanie i budowa systemów elektron. biznesu lab.komp. dr O.Szumski mgr M. Misiak
Wirtualne org. gospodarcze prof. dr hab. J.Kisielnicki
Analiza i projek. syst. informat. dr O. Szumski
Bazy danych syst zarz. bazą danych i hurtown.danych dr J.Rutkowska
Wdrażanie zintegr. syst.inf. dr O. Szumski
Praw. probl.inf. i zalec. UE prof. dr hab. W. Szpringer
Semestr I E-BIZNES
Semestr II E-BIZNES
Semestr III E-BIZNES
Zintegrowane syst. wspomag zarządzania dr P. Krajewski
Zastosowanie baz danych (lab.komp) mgr D.Trzeciak
Modelowanie procesów w projektowaniu syst. Gospodarczych dr J. Rutkowska
Semestr IV E-BIZNES
Standardy informacyjne i informatyczne w gospodarce dr T. Parys
Biznesowe systemy inteligentne prof. dr hab. W. Chmielarz
Biznesowe systemy inteligentne dr O. Szumski
Zarządzanie przedsiębiorstwem
----------------
Internet w zarządzaniu
Projektowanie struktur organizacyjnych dr hab. B. Glinka
Zarządzanie wiedzą i kompetencjami doc.dr R. Zach
Zarządzanie zmianą dr J. Pasieczny
Diagnostyka organizacji dr P. Hensel
Finanse przedsiębiorstw doc. dr S. Wymysłowski
Metody ilościowe w zarządzaniu dr M. Zalewska
Ład korporacyjny Dr E.Pietrusińska
Semest I ZP
Semest II ZP
Semest III ZP
Kultura organizacyjna dr hab. B. Glinka
Biznes plan dr hab. J. Pasieczny
Zarządz. w korpo. Transnarodowych mgr M. Zdziarski
Semest IV ZP
Marketing strategiczny prof. dr hab. G. Karasiewicz
Przedsiębiorczość dr hab. B. Glinka
Zarządzanie w turystyce
----------------
Metody ilościowe w turystyce doc.dr B. Turyna
Podstawy turystyki prof. dr hab. A. Wiatrak
Internet w zarządzaniu
Marketing usług turystycznych dr K. Dziewanowska
Diagnostyka organizacji dr P. Hensel
Finanse przedsiębiorstw doc. dr S. Wymysłowski
Ubezpieczenia w turystyce mgr R. Sokół
Ład korporacyjny Prof. dr hab. Dr E.Pietrusińska
Semestr I ZwT
Semest II ZwT
Semest III ZwT
Zarządz. turyst. w regionie i gminie Prof. dr hab. A. Wiatrak
Metody zarządz. potencjałem społ. w turystyce dr W. Grzywacz
Semest IV ZwT
Marketing strategiczny prof. dr hab. G. Karasiewicz
Przedsiębiorczość dr hab. B. Glinka
Zarządzanie publiczne
----------------
Samorząd teryt. i gospodarka komunalna mgr J.Kiryło
Zamówienia Publiczne dr I. Postuła
Marketing org. niedochodowych dr A. Wilczak
Rachunkowość budżetowa dr M. Winter
Zarządzanie organizacjami publicznymi Prof. dr hab.A.Wiatrak
Ekonomia sektora publicznego Prof. dr hab. J.Żyżyński
Ustrój administracji publicznej dr I.Postuła
Postępowanie administracyjne dr M. Możdżeń- Marcinkowski
Semestr I ZPub
Semestr II ZPub
Semestr III ZPub
Europejskie prawo gospodarcze dr A. Jurkowska –Gomułka
Polityka finansowa i finanse publiczne doc. dr P. Sokół
Systemy inform. w turystyce Prof. dr hab. W. Chmielarz
Semestr IV ZPub
Polityka gospodarcza i regionalna doc. dr W. Zborowska
Fundusze UE dr P. Dubel
Organizacje pozarządowe mgr. J. Kiryło
Zarządzanie ochroną zdrowia
----------------
Zarządzanie jakością w ochronie zdrowia dr M. Biełanowicz
Finanse zakładów opieki zdrowotnej doc. dr A. Rutkowski
Rachunkowość finans. i zarządz. w zakład. opieki zdrowia dr M. Winter
Marketing usług i produktów zdrowotnych dr M. Skorek
Zarządzanie organizacjami publicznymi Prof. dr hab.A.Wiatrak
Ekonomia sektora publicznego Prof. dr hab. J.Żyżyński
Ustrój administracji publicznej dr I.Postuła
Postępowanie administracyjne dr M. Możdżeń- Marcinkowski
Semestr I ZOZ
Semestr II ZOZ
Semestr III ZOZ
Ekonomika ochrony zdrowia doc. dr Z.Skrzypczak
Finanse publiczne w ochronie zdrowia prof.dr hab. A.Majchrzycka-Guzowska
Efektywność technologii medycznych dr M. Czech
Semestr IV ZOZ
Polityka gospodarcza i regionalna doc. dr W. Zborowska
Fundusze UE dr P. Dubel
Organizacje pozarządowe mgr. J. Kiryło
Zarządzanie międzynarodowe
----------------
Międzynarod. finanse przedsięb. dr W. Kozioł
Operacje handlu zagranicznego dr G. Tchorek
Międzynarod. prawo publiczne i prywatne prof. dr hab. T. Skoczny
Negocjacje międzynarodowe dr A. Postuła
Światowy system gospodarczy Prof. dr hab. A. Nowak dr G. Tchorek
Etnografia org. i komunikacja międzykulturowa Prof. dr hab. M. Kostera
Międzynarodowe rynki finansowe i bankowość międzynarodowa dr M. Dusza
Międzynarodowe stosunki polityczne dr hab. B. Szklarski
Semestr I ZMn
Semestr II ZMn
Marketing między- narodowy dr A. Wilczak
Semestr III ZMn
Semestr IV ZMn
Międzynarodowe standardy rachunk. i GAAP prof. dr hab. J. Turyna
Fundusze UE mgr P. Dubel
Rozlicz. i ryzyko w operacjach międzynarodow. dr M. Dusza
Międzynarodowe strategie przedsiębiorstw prof. dr hab. K.Obłój dr T. Ludwicki
Pozostałe
----------------
Dziekanat
Biblioteka
Pozostałe pytania
Materiały i pomoce naukowe
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
studyhard
Wysłany: Sob 23:50, 05 Lut 2011
Temat postu:
gdzie można znaleźć testy z odpowiedziami?
Jagodek87
Wysłany: Czw 23:50, 03 Lut 2011
Temat postu:
SKIBI napisał:
hej czy mógłby ktoś wyjaśnić mi co znaczy projekt pod wodą?
To zagadnienie nas nie obowiązuje, bo prof nie przerabiała go na wykładach.
kropka
Wysłany: Czw 19:46, 03 Lut 2011
Temat postu:
http://www.msmuw.fora.pl/zarzadzanie-projektami-prof-dr-hab-k-klincewicz-prof-dr-hab-w-chmielarz,197/materialy-do-nauki,593-45.html#12475
kropka
Wysłany: Czw 19:46, 03 Lut 2011
Temat postu:
http://chomikuj.pl/bezinteresownie/semestr+III/zarz
*c4*85dzanie+projektami/testchmielarz,228732805.JPG
SKIBI
Wysłany: Czw 19:16, 03 Lut 2011
Temat postu:
hej czy mógłby ktoś wyjaśnić mi co znaczy projekt pod wodą?
kropka
Wysłany: Czw 13:32, 03 Lut 2011
Temat postu:
to prosze mi napisać jak mam je umieścic najlepiej na wiadomośc prywatną
rkropkowska@op.pl
Jagodek87
Wysłany: Czw 8:57, 03 Lut 2011
Temat postu:
kropka napisał:
Ewmia przesłaąłm Ci testy, nie wiem czy doszły bo miałam problem z poczta. Pozdrawiam
A czy Koleżanka mogłaby się z nami również podzielić testami ??
bo nie podejrzewam, żebym mogła je znaleźć na google docs.
kropka
Wysłany: Śro 23:21, 02 Lut 2011
Temat postu:
wszystkie jedynie od chmielarza na stronie jest info jakie slajdy obowiazuja
zmien
Wysłany: Śro 12:53, 02 Lut 2011
Temat postu:
Które projekty ze strony Klinkiewicza obowiązuja nas?
http://www.wz.uw.edu.pl/wykladowcy,profil,44,pliki,103.html
Ma ktos ksiazke pmbok elektroniczna w jezyku pl?
angiem
Wysłany: Śro 11:58, 02 Lut 2011
Temat postu:
kingapi napisał:
Czy ktoś wie o co chodzi w przypadku firmy Motylki? Będę wdzięczna za krótkie wyjaśnienie
cos takiego znalazłam na stronie Klincewicza..ale mi to nie bardzo rozjaśnia ;/
* Studium przypadku "Motylki" - to była pierwsza "kreatywna" praca, wymagająca diagnozy sytuacji i rekomendacji działań, czyli kreatywnego rozwiązania, a nie tylko przygotowania dokumentu zgodnego z wymogami formalnymi. W większości przypadków ten "eksperyment" się powiódł, zidentyfikowane źródła problemów trafne, a proponowane rozwiązania interesujące.
Były też prace, których fragmenty stanowiły dosłowną ilustrację omawianego na ostatnim wykładzie przypadku ujeżdżania martwego konia. Jakie proponowano działania naprawcze? Czasami odpowiedzią na wszystkie problemy "Motylków" miało być zebranie w jednym miejscu kilku martwych koni dla zwiększenia ich prędkości ('zatrudnienie dodatkowych ludzi'), przeszkolenie jeźdźca ('szkolenie kadry realizującej projekt') czy formalizacja procesu ujeżdzania ('dobre zorganizowanie projektu'). Interesujące były też wynikające z niewątpliwie głębokiej analizy zalecenia typu 'podział obowiązków między pracowników', 'zakup bazy teleadresowej' i 'podpisanie umowy z Pocztą Polską'. Żyjących w błogiej nieświadomości uświadamiam, że te propozycje nie są możliwymi rozwiązaniami analizowanego problemu, a oczywistymi działaniami, które tak czy inaczej muszą zostać podjęte w omawianym projekcie. Jeśli analogiczne polecenie diagnozy problemów w projekcie pojawi się na egzaminie, tego typu odpowiedzi będą oceniane dużo surowiej.
Szkoda, że tylko nieliczne prace odniosły się do priorytetów w projekcie, które ma Producent S.A. i firma Motylki - przypominam przykład macierzy, analizującej priorytety klienta i wykonawcy projektu, to może być dobry punkt wyjścia do ewentualnych negocjacji w analizowanym projekcie.
A propos wątpliwości pani Wioletty zawartych w pracy: czy tak absurdalne warunki mogą znaleźć się w zapytaniu ofertowym, wystąpić w przetargum, a potem jeszcze zostać zaakceptowane przez wykonawcę? Niestety takie sytuacje zdarzają się dość często, nawet w ramach zamówień publicznych. Wszystko sprowadza się do niewłaściwie opracowanych dokumentów, złego przygotowania do ofertowania i negocjacji lub celowych pułapek, zastawianych przez jedną ze stron. Dlatego tak dużo czasu poświęciliśmy na definiowanie wymagań w oparciu o kryteria SMART - dobrze by było, żeby w analogiczny sposób nad zapytaniami ofertowymi pracowali niektórzy rodzimi klienci firm doradczych i informatycznych, na razie pozostaje tylko wierzyć, że Państwo nie będziecie popełniać takich błędów, niezależnie od tego, czy będziecie zamawiającymi czy wykonawcami!
kropka
Wysłany: Śro 10:49, 02 Lut 2011
Temat postu:
Ewmia przesłaąłm Ci testy, nie wiem czy doszły bo miałam problem z poczta. Pozdrawiam
kingapi
Wysłany: Śro 0:37, 02 Lut 2011
Temat postu:
Czy ktoś wie o co chodzi w przypadku firmy Motylki? Będę wdzięczna za krótkie wyjaśnienie
Niunia
Wysłany: Wto 19:57, 01 Lut 2011
Temat postu:
u chmielarza nie obowiazuja slajdy 39-71 i 137-225.Informacja jest na stronie uw pod jego nazwiskiem w ogłoszeniach
mvp84
Wysłany: Wto 18:18, 01 Lut 2011
Temat postu:
[quote="paulinaaa1"]
mvp84 napisał:
myślę że jedna z ważniejszych zasad, "zasada martwego konia":
"...Stara mądrość mówi, że kiedy odkryjemy, że koń, na którym jedziemy padł, najlepszym wyjściem jest z niego zsiąść.
Jednakże w biznesie znane są również inne strategie.... Między innymi:
Kupno mocniejszego bata.
Zmiana jeźdźca.
Zapewnienia typu "Zawsze jeździliśmy w ten sposób na tym koniu."
Zwołanie komisji do zbadania konia.
Organizowanie delegacji mających na celu sprawdzenie, jak gdzie indziej
jeździ się na martwych koniach.
Opracowanie standardów dotyczących jazdy na martwych koniach.
Zatrudnienie psychologa mającego przywrócić martwemu koniowi chęć do jazdy.
Szkolenie dla pracowników, mające podnieść ich zdolności jeździeckie.
Analiza sytuacji martwych koni w dzisiejszym otoczeniu.
Zmiana norm, która sprawi, że koń nie zostanie uznany za martwego.
Zatrudnienie podwykonawców mających ujeżdżać martwego konia.
Zebranie wielu martwych koni dla zwiększenia szybkości.
Ogłoszenie, że żaden koń nie jest zbyt martwy.
Przeznaczenie dodatkowych środków na zwiększenie wydajności konia.
Przeprowadzanie analizy rynku mającej wykazać, czy podwykonawcy mogą ujeżdżać tego konia taniej.
Kupno produktu mającego sprawić, że martwy koń będzie biegał szybciej.
Ogłoszenie, że koń jest teraz: lepszy, tańszy i szybszy.
Przeprowadzenie badań nad sposobami wykorzystania martwych koni.
Dostosowanie wymagań wydajności dla koni.
Ogłoszenie, że przy produkcji tego konia, koszt był zmienną egzogeniczną.
Uznanie obecnego stanu konia za standard.
Awansowanie tego konia na stanowisko kierownicze...."
))))))
jest na jednym ze slajdów "zasada martwego konia" - w dużym skrócie, chodzi o projekt którym już wiadomo że nie będzie zrealizowany, ale ciągle się go realizuje...i usprawiedliwia w różny sposób ten stan rzeczy...
paulinaaa1
Wysłany: Wto 15:29, 01 Lut 2011
Temat postu:
mvp84 napisał:
myślę że jedna z ważniejszych zasad, "zasada martwego konia":
"...Stara mądrość mówi, że kiedy odkryjemy, że koń, na którym jedziemy padł, najlepszym wyjściem jest z niego zsiąść.
Jednakże w biznesie znane są również inne strategie.... Między innymi:
Kupno mocniejszego bata.
Zmiana jeźdźca.
Zapewnienia typu "Zawsze jeździliśmy w ten sposób na tym koniu."
Zwołanie komisji do zbadania konia.
Organizowanie delegacji mających na celu sprawdzenie, jak gdzie indziej
jeździ się na martwych koniach.
Opracowanie standardów dotyczących jazdy na martwych koniach.
Zatrudnienie psychologa mającego przywrócić martwemu koniowi chęć do jazdy.
Szkolenie dla pracowników, mające podnieść ich zdolności jeździeckie.
Analiza sytuacji martwych koni w dzisiejszym otoczeniu.
Zmiana norm, która sprawi, że koń nie zostanie uznany za martwego.
Zatrudnienie podwykonawców mających ujeżdżać martwego konia.
Zebranie wielu martwych koni dla zwiększenia szybkości.
Ogłoszenie, że żaden koń nie jest zbyt martwy.
Przeznaczenie dodatkowych środków na zwiększenie wydajności konia.
Przeprowadzanie analizy rynku mającej wykazać, czy podwykonawcy mogą ujeżdżać tego konia taniej.
Kupno produktu mającego sprawić, że martwy koń będzie biegał szybciej.
Ogłoszenie, że koń jest teraz: lepszy, tańszy i szybszy.
Przeprowadzenie badań nad sposobami wykorzystania martwych koni.
Dostosowanie wymagań wydajności dla koni.
Ogłoszenie, że przy produkcji tego konia, koszt był zmienną egzogeniczną.
Uznanie obecnego stanu konia za standard.
Awansowanie tego konia na stanowisko kierownicze...."
))))))
to tu miało być- WTF?????:///
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin