Forum Forum Strona Główna Forum
Dyskusje Pomoc
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Testy pytania/ zadania
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Strona Główna -> Semestr III / Strategie organizacji dr T. Ludwicki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roman




Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:17, 06 Mar 2011    Temat postu:

Wrzucajcie po jednym pytaniu zeby bylo wygodniej analizowac i odpowiadac.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
solaros




Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:19, 06 Mar 2011    Temat postu: Re: ?

jolafasola napisał:
5) Zgodnie z kategoriami interesariuszy, dominujące są:
a) podmioty o duzej władzy i duzej pilności
b podmioty o duzej władzy i duzym poziomie zainteresowania)
c) podmioty o duzej władzy i malym poziomie zainteresowania
d) podmioty o duzej władzy i duzym uprawomocnieniu

6) Kluczowym założeniem podejścia prostych reguł jest:
a) umiejętności korzystania z ulotnych szans (umiejętność korzystania z przelotnych szans i wykorzystania)
b) formalizacja procedur działania
c) korzystanie z realnych opcji
d)żadne z powyższych

Cool W szkole zasobowej konkurowanie o kluczowe kompetencje rozpoczyna się:
a) na etapie pozyskania lub rozwinięcia składowych technoligi lub umiejętności
b) na etapie tworzenia odpowiedniego produktu
c) na etapie istniejącej już w branzy i rynku
d) na etapie tworzenia kluczowych kompetencji

9)W szkole ewolucyjnej strategia jest uwarunkowana:
a) zewnętrznie
b) wizją prezesa
c) kulturą organizacyjną
d) silnymi i slabymi stronami organizacji

10) Wyższość zasobów niematerialnych nad materialnymi wynika z tego, że:
a) zasoby niematerialne są trudne do wyceny
b) zasoby niematerialne trudno jest nabyć
c) zasoby niematerialne zużywają się w trakcie używania
d) zasoby niematerialne są dobrze zorganizowane

20) DiamenCIE Portera (grono konkurencji) bierzemy pod uwage takie czynniki jak:
a) analizy komplementariuszy
b) wyboru strategii pozycyjnej
c) oceny konkurencyjności region..
d) wszytkie powyższe

• W Diament Portera (gronie konkurencji) bierzemy pod uwage takie czynniki jak:
a) istnienie komplementariuszy
b) warunki wyjsciowe
c) strategie struktury firm substytucyjnych
d) wszytkie powyższe

1Cool Myślenie kreatywne w styrategii obrazuję metafora:
a) strategia jako ogrodnictwo
b) strategia jako nauka
c) strategia jako chaos
d) żadne z powyższych

19. W nowoczesnych podejściu do planowania według badań Granta:
a) skróciły horyzont planistyczny
b) … analize interesariuszy
c) ograniczyly proces do najwyższej kadry kierowniczej
d) ewalucyjnosc pochodzą do planowania strategii

4 punkty:

21) W przypadku sporu pomiedzy Shell a C ..wsród bren spar interesariuszem bezdyskusyjnym był
a)rzad brytyjski
b) rada nadzorcza
c)klienci
d)greanpeace

22) Proszę podac przykład silnej strony Wydzialu Zarzadzanie UW zgodnie z analiza SWOT
a) planowanie współpraca
b) lepsza lokalizacja w porównaniu do najbliższego konkurenta
c)
d) wszytkie powyzsze

23) Proszę wskazac zalete szkoly ewolucyjnej
a) dzieki szkole ewolut. Można lepiej prognozowac
b)szkola ta gwarantuje innowacyjne i kreatywne rozwiązania
c) szkola decyzyjna pozwala na szybkie podejmowanie niepoplarnych decyzji
d) dieki szkole ewolucyjnej dostrzezono role kultury organizacyjnej w strategii

A tu co myslicie?


5.D
6.A
8 A
9. B
10. B
20
w diamencie D
18 D
19 A
23 B lub D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
r.s.




Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:23, 06 Mar 2011    Temat postu:

W szkole zasobowej konkurowanie o kluczowe kompetencje rozpoczyna się:
a) na etapie pozyskania lub rozwinięcia składowych technoligi lub umiejętności
b) na etapie tworzenia odpowiedniego produktu
c) na etapie istniejącej już w branzy i rynku
d) na etapie tworzenia kluczowych kompetencji

odp A ?

9)W szkole ewolucyjnej strategia jest uwarunkowana:
a) zewnętrznie
b) wizją prezesa
c) kulturą organizacyjną
d) silnymi i slabymi stronami organizacji

odp B?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bartek




Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:25, 06 Mar 2011    Temat postu:

5) Zgodnie z kategoriami interesariuszy, dominujące są:
a) podmioty o duzej władzy i duzej pilności
b podmioty o duzej władzy i duzym poziomie zainteresowania)
c) podmioty o duzej władzy i malym poziomie zainteresowania
d) podmioty o duzej władzy i duzym uprawomocnieniu

w tym nie będzie B i w diamencie B ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
solaros




Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:26, 06 Mar 2011    Temat postu:

r.s. napisał:
W szkole zasobowej konkurowanie o kluczowe kompetencje rozpoczyna się:
a) na etapie pozyskania lub rozwinięcia składowych technoligi lub umiejętności
b) na etapie tworzenia odpowiedniego produktu
c) na etapie istniejącej już w branzy i rynku
d) na etapie tworzenia kluczowych kompetencji

odp A ?

9)W szkole ewolucyjnej strategia jest uwarunkowana:
a) zewnętrznie
b) wizją prezesa
c) kulturą organizacyjną
d) silnymi i slabymi stronami organizacji

odp B?


Co do szkoły zasobowej na slajdzie jest 28 w prezentacji Istota suksesu strategii jest strzałka z czasem w dół gdzie na 1 miejscu właśnie jest konkurowanie o pozyskanie lub rozwiniecie składowych technologii stad wydaje mi sie ze odp A , dopiero jako 2 jest kluczowe komppetencje , 3 podstawowy produkt


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
r.s.




Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:27, 06 Mar 2011    Temat postu:

Bartek napisał:
5) Zgodnie z kategoriami interesariuszy, dominujące są:
a) podmioty o duzej władzy i duzej pilności
b podmioty o duzej władzy i duzym poziomie zainteresowania)
c) podmioty o duzej władzy i malym poziomie zainteresowania
d) podmioty o duzej władzy i duzym uprawomocnieniu

w tym nie będzie B i w diamencie B ?


w tym jest odp D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roman




Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:27, 06 Mar 2011    Temat postu:

r.s. napisał:
W szkole zasobowej konkurowanie o kluczowe kompetencje rozpoczyna się:
a) na etapie pozyskania lub rozwinięcia składowych technoligi lub umiejętności
b) na etapie tworzenia odpowiedniego produktu
c) na etapie istniejącej już w branzy i rynku
d) na etapie tworzenia kluczowych kompetencji

odp A ?

9)W szkole ewolucyjnej strategia jest uwarunkowana:
a) zewnętrznie
b) wizją prezesa
c) kulturą organizacyjną
d) silnymi i slabymi stronami organizacji

odp B?


A
C

Kurde, kazdy cos innego zawsze wybiera.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roman




Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:29, 06 Mar 2011    Temat postu:

r.s. napisał:
Bartek napisał:
5) Zgodnie z kategoriami interesariuszy, dominujące są:
a) podmioty o duzej władzy i duzej pilności
b podmioty o duzej władzy i duzym poziomie zainteresowania)
c) podmioty o duzej władzy i malym poziomie zainteresowania
d) podmioty o duzej władzy i duzym uprawomocnieniu

w tym nie będzie B i w diamencie B ?


w tym jest odp D


Mozesz wyjasnic dlaczego D?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
solaros




Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:29, 06 Mar 2011    Temat postu:

Bartek napisał:
5) Zgodnie z kategoriami interesariuszy, dominujące są:
a) podmioty o duzej władzy i duzej pilności
b podmioty o duzej władzy i duzym poziomie zainteresowania)
c) podmioty o duzej władzy i malym poziomie zainteresowania
d) podmioty o duzej władzy i duzym uprawomocnieniu

w tym nie będzie B i w diamencie B ?

Moim zdaniem D - jesli rozpatrywac to w kategorii tych kółek narysowanych na slajdach


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
solaros




Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:30, 06 Mar 2011    Temat postu:

Typologia to władza i zainteregowanie, a kategoria znajduje się na tych kółkach, gdzie jest wladza, uprawomocnienie i pilność, to moje zdanie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
r.s.




Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:32, 06 Mar 2011    Temat postu:

Roman napisał:
r.s. napisał:
Bartek napisał:
5) Zgodnie z kategoriami interesariuszy, dominujące są:
a) podmioty o duzej władzy i duzej pilności
b podmioty o duzej władzy i duzym poziomie zainteresowania)
c) podmioty o duzej władzy i malym poziomie zainteresowania
d) podmioty o duzej władzy i duzym uprawomocnieniu

w tym nie będzie B i w diamencie B ?


w tym jest odp D


Mozesz wyjasnic dlaczego D?


z wykładu analiza otoczenia
slajd 21 KATEGORIE INTERESARIUSZY


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
solaros




Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:33, 06 Mar 2011    Temat postu:

Jest też właśnie inne pytanie:

Zgodnie z typologią interesariuszy , usatysfakcjonować należy:
a podmioty o duzej wladzy i duzej pilnosci
b podmioty o duzej wladzy i duzym poziomie zainteresowania
c podmioty o duzej wladzy i malym poziomie zainteresowania
d podmioty o duzej wladzy i malym uprawomocnieniu

I tutaj będzie C


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
r.s.




Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:36, 06 Mar 2011    Temat postu:

solaros napisał:
Jest też właśnie inne pytanie:

Zgodnie z typologią interesariuszy , usatysfakcjonować należy:
a podmioty o duzej wladzy i duzej pilnosci
b podmioty o duzej wladzy i duzym poziomie zainteresowania
c podmioty o duzej wladzy i malym poziomie zainteresowania
d podmioty o duzej wladzy i malym uprawomocnieniu

I tutaj będzie C


w tym przypadku jest to slajd 20 TYPOLOGIA INTERESARIUSZY

trzeba to umieć rozróżnić

typologie od kategorii interesariuszy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez r.s. dnia Nie 15:36, 06 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roman




Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:36, 06 Mar 2011    Temat postu:

r.s. napisał:
Roman napisał:
r.s. napisał:
Bartek napisał:
5) Zgodnie z kategoriami interesariuszy, dominujące są:
a) podmioty o duzej władzy i duzej pilności
b podmioty o duzej władzy i duzym poziomie zainteresowania)
c) podmioty o duzej władzy i malym poziomie zainteresowania
d) podmioty o duzej władzy i duzym uprawomocnieniu

w tym nie będzie B i w diamencie B ?


w tym jest odp D


Mozesz wyjasnic dlaczego D?


z wykładu analiza otoczenia
slajd 21 KATEGORIE INTERESARIUSZY


Masz racje, ja zasugerowalem sie, ze dominujacy sie kluczowi gracze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
r.s.




Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:39, 06 Mar 2011    Temat postu:

a ktoś mi odpowie na pytanie czego dotyczyły ostatnie pytania w testach?? jakiego zadania można się spodziewać?

macierz BCG
macierz ADL
metoda SPACE

?????????


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Strona Główna -> Semestr III / Strategie organizacji dr T. Ludwicki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Następny
Strona 18 z 22

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Możesz zmieniać swoje posty
Możesz usuwać swoje posty
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin